söndag 18 oktober 2009

Here again..

Ehh...hej, det var ett tag sen senaste inlägget,,men det får gå ändå :)

Semestern är sedan länge över,,och jag har hunnit med att jobba ett tag nu...nästan 2månader här i Holland.

Det har varit en bra tid härnere om man räknar bort att nästan alla av oss varit förkylda till o från,,,jag mest till då :), får hoppas det går över tills det är dax för hemresa.

Det börjar nästan kännas lite "hemma" här nere oxå, men det går väl över efter ett tag hemma i Staun...

Har oxå varit en ganska lugn tid här nere när det gäller sightseeing o annat kul..i.o.m förkylningen..har tagit helgerna till att vila upp sej..nästan alla iallafall ;)

Vädret härnere är lite bättre/varmare än hemma..det skiljer en sisådär 5-10 grader,,och det känns tacksamt..usch tänker på att man måste fixa med vinterdäcken direkt när man kommer hem...men jaja,,det går fort till våren igen..hoppas jag.. :)

Ska ta lite ledigt i Dec,,fårse om det blir nån resa till varmare breddgrader..det känns ganska lockande just nu..(måste snyta mej igen).

Har plöjt igenom hela filmsamlingen och det mesta av musiken på poddarna,,det blir väl till att köpa en till så att man kan ha mera med sej..hehe,,har sneglat på en Touch,,vi får se när man står på Shipool.

Ska jobba natt nu i veckan ,,så det blir till att sitta uppe nu för att inte vara helt slut i morrn natt..ett par bra filmer så fixar det sej nog :)

Nej nu ska jag inte uppehålla er längre..utan jag lämnar av här med ett schysst clip.




//Between two evils always pick the one you haven’t tried.

Inga kommentarer: