söndag 3 augusti 2008

Incommunicado


Söndags eftermiddagar är något av det bästa som finns, man kan bara slappa o ta det lungt. Fixa något gott att äta, kanske kolla på nån bra rulle eller bara slösurfa. Det är vad jag kallar quality time.

Tråkigt nog är jag genomförkyld och har ont i halsen som fan, dricker hostmedicin som det vore Corona..... dricker även varmt the, hoppas att det hjälper....

Har lagt nästan hela eftermiddagen på att spåna vidare på mina resplaner inför nästa år. Det lutar åt att målet blir Angkor Wat i Cambodia. Jag tycker att det verkar vara ett intressant ställe som har mycket historia. Har länge velat åka dit och Cambodia verkar vara ett fint land.
Nog om detta för tillfället, återkommer när jag kommit längre i planeringen.

Det ser ut som det blir jobb på hemmaplan dom närmsta 14 dagarna, men det passar ganska bra, får ta tillfället i akt att fixa till lite här hemma i lägenheten, det kommer att bli mycket resande till hösten och vintern. Kan vara skönt att komma hem till en lägenhet i ordning då.
Får väl dra en resa till IKEA och handla in lite nya möbler o grejjer, börjar bli duktigt trött på den gamla skiten man har nu.

Nej, nu får det bli en rulle och sen ZzZz


\\ Time takes a cigarette, puts it in your mouth....


Inga kommentarer: