torsdag 24 juli 2008

Now is the time....

Det har varit en upplevelerik vecka, mc körning, sol,bad,vänner,nya vänner, skvaller,fest,utgång,solbränna,skratt, och givetvis en massa gooa stunder.En helt underbar semester vecka, men ni kanske undrar varför jag skriver detta innan veckan är slut,,,jooo för att jag vet att det helt enkelt inte kan bli bättre, resten av dagarna som e kvar av min sista semester vecka för i år....snart bär det av ut i världen igen.

Såpbubblan är borta och allt e nästan som vanligt igen. Kommer att sakna den, men det finns gränser för hur mycket energi man kan lägga ner för att hålla den vid liv.
Som en mycket god vän sa till mej "Det är så gott att bara finnas till och bara rå om sej själv"
och jag håller med henne tillfullo. Tack, Tack, Du vet vem du är.... Anything,Anytime,Anywhere.

Musiken i mina iPod´s har inte tystnat än, men den har fått lite konkurrens av ett par ljudböcker, som är så avslappnande och skönt att lyssna på.Det som spinner annars är Rupert Hine och Pete Shelley.


Så mina vänner........ till nästa gång

\\ Take Care....

Inga kommentarer: